Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vândute și expediate de primodep.ro.
Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele;
- Solicită un retur în secțiunea Contul Meu > Istoricul și detaliile comenzilor > Detalii comandă. Bifeaza produsele care dorești să le returnezi și nu uita să completează motivul returului (Observație: posibilitatea de retur din Contul Meu este disponibilă doar daca produsele au fost livrate și te afli in perioada de 14 zile de la livrare). Asteptă să fii contactat de colegii noștri;
- Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în raspuns;
- Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RET XXXXX). Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost inștiințați că au fost trimise și coletele care au fost returnate fără plata transportului nu vor fi recepționate! Acestea vor fi returnate expeditorului.
- După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate, vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
Condiții generale pentru returul produselor:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Poti returna produse din categoriile Consumabile din hârtie, Sapunuri & Dezinfectanți, Detergenți, Unică folosință & Protecție doar dacă acestea sunt sigilate.
- Poți returna becurile, bateriile, acumulatorii si încărcătoarele, doar daca sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Atenție!
- Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, preluarea va fi refuzată.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnari repetate).
- Suma aferenta returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factura.
- Te rugăm sa verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagina de contact.